Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2011

Let's change something



Hmm ... ieri, stateam la calculator si ma gandeam ce sa fac ... am vazut la sts linku' de la blog si am intrat.Am citit ultimele postari si am realizat ca sunt cam triste :( ... ceea ce nu ma reprezinta.Probabil sunt triste pentru ca aici ma descarc emotional, imi astern pe o foaie virtuala gandurile si astfel nu le simt atat de puternice in viata reala.
Asa ca m'am gandit ca ar fi bine sa schimb stilul postarilor de pe blog ... viata e frumoasa asa ca ar trebui sa ma bucur de ea.
So ... in ultima vreme am fost atat fericita cat si trista (tristetea mi'am exprimat'o deja pe blog, asa ca let's talk about happiness)
Am primit ceva care m'a facut foarte fericita :D ... in sfarsit, dupa indelungi asteptari, am primit mult asteptata masina de cusut (electrica :D).
Let's se some clouthes made by me :D






Acestea sunt doar rochitele si fustitele pe care le'am facut insa mai am 2 vestute si un maieu simpatic :D am vazut pe youtube o rochita superba pe care vreau sa o fac ... dupa ce voi reusi sa o termin voi pune o poza cu ea, cu vestutele si cu maieul.

Asta e tot ce am avut de spus  pentru moment, bye.

10 comentarii: