Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 februarie 2011

Dear Sanda


... Spunea cineva ca un prieten apropiat merita o postare pe blog.
Asa ca Sanda ... asta e pentru tine ...
-Inainte de a incepe, as vrea sa'mi cer scuze daca dedicatia mea nu se ridica la nivelul asteptarilor tale, probabil pentru ca numa descurc eu prea bine  sa'mi exprim sentimentele.-
...
"Prietenia adevarata rar se gaseste in viata, insa eu sper sa ma consideri o buna prietena si ca pe viitor sa iti aduci cu drag aminte de mine. Imi doresc sa fiu o persoana agreabila, nu stiu cat de mult reusesc asta insa fi sigura ca ma straduiesc.
Daca te-am jignit, te rog iarta-ma!
Daca te-am ranit imi cer scuze!
Daca vre'o data te'am facut sa te simti prost, crede'ma nu a fost cu intentie!
Daca te'am dezamagit iti promit ca nu se va mai repeta!
Viata e frumoasa si iti doresc sa ai parte atat de fericire cat si de tristete,  asta pentru ca ce nu te omoara te face mai puternica si pentru ca fara tristete nu ai puatea aprecia fericirea. Iti doresc sa fi urmarita mereu de mireasma florilor, sa fi dependenda de zambete, sa te imbeti cu rabdare, sa fi data in urmarire generala pentru detinere ilegala de dragoste si sa ai parte de cea mai grava boala contagioasa numita fericirea. Si cu toate ca lumea nu se va schimba cu un zambet as vrea ca pe chipul tau sa se afle mai mereu un zambet exagerat de larg si sa nu incetezi sub nici o forma sa iubesti"

25 de comentarii:

  1. Sti sa fi o prietena speciala! Te iubesc didi mea!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. In viata am sansa sa am multe regrete dar faptul ca te-am cunoscut pe tn si am devenit prietene niciodata n-am sa regret!!! te iubesc scumpo:-*!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D<
    nice commu'
    ;x;x;x
    si eu te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. sanda trebuie sa fie mandra ca are o asemnea prietena :>:>:D:D:D:D:D;>:>

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt!Ma simt norocoasa ca am intalnit-o pe Didi si intr-un fel sau altu' ma schimbat!:x

    RăspundețiȘtergere
  6. nebunelooor...nu lasati pe nimeni sa va strice prietenia :X
    e cel mai frumos lucru inventat vreodata....pooooopici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe nisipul cald si moale,
    Totul este miscator,
    Tu in viata ce-o cunosti,
    Calatoare si trecatoare esti ,

    O noapte am veghiat privind,
    In involburata oglinda a mari
    Dar totusi un prieten iubit,
    Nu pot sa daui uitari,

    Si iti va recunoaste iubirea,
    Chiar cu timpu nu te va amagi,
    Veni-va ziua voastra,
    Cand iar va veti intalni

    Ai fost singura finta,
    Ce pe tine te-a iubit,
    De aceia tu in viata,
    Pentru ea ai suferit,

    Rascolesti printre scrisori,
    Ce le pastrezi ca amintire,
    Zile in care erati doua surori,
    Intre care nimeni loc nu are,


    Mi facut sa fiu placut surprins de prietenia voastra drept pentru care ti-am compus aceasta poezie.....
    Cu drag un amic www.elektryk.go.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. :D ma bucur foarte mult ca ti'a placut :D si multumesc pentru poezie

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Diaa
    Imi place comunerea pe care i-ai scris-o la Sanda......e foarte superba poezia.......si stiu ca sunteti foarte bune prietene impreuna cu Saby.........dar se pare ca ti-ai uitat vechea prietena......nici pe strada nu o mai bagi in seama......dar asta e viata merge mai departe......anyway....Take care! Bye Bye!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Alexandra
    ma bucur ca iti place dedicatia mea pentru Sanda ... cat despre vechea prietena de care spui tu, nu stiu despre cine e vorba, poate ma lamuresti tu
    :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mai conteaza, vremurile vechi au trecut.....

    RăspundețiȘtergere
  12. daca ai inceput ceva, macar du pana la bun sfarsit ... chiar nu imi dau seama despre cine e vorba, adica cine esti tu

    RăspundețiȘtergere
  13. Am dus-o pana la capat..........si nu conteaza cine sunt ca sasa nu-ti mai aduci aminte de mine...........oricum sunt alexandra din sannicolau mare

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmm.
    Am o oarecare idee despre cine ai putea fi dar nu stiu sigur.
    Daca esti Alexandra sau Alexa cum iti spuneam eu da'mi voie sa te contrazic si sa'mi exprim punctul de vedere.
    Imi permit sa te contrazic pentru ca nu e asa cum ai relatat tu "povestea".
    Nu eu sunt cea care in a 9'a intorcea privirea pentru a nu fi nevoita sa salut, inventand mai apoi scuze de genu' "eram cu gandul in alta parte".Nu eu sunt cea care nu a inapoiat un anumit lucru si pentru mine nu conteaza acel lucru nici valoarea lui ci dezamagirea pe care mi'a provocat'o faptul in sine.
    Sti ca niciodata nu am luat in considerare ce spunea lumea despre tine, aveam propria mea parere despre tine ... insa tu m'ai determinat sa mi'a schimb prin gesturile si faptele tale.
    Imi pare rau ca in ciuda despartiri nu am putut sa ne pastram relatia de prietenie ... chiar imi pare foarte rau ... dar in fine ... oamenii se mai schimba uneori si in rau.
    Daca esti Alexandra care cred eu te rog sa'mi raspunzi la comentariu si sa ma lamuresti ... dar daca nu imi pare rau ca ti'ai irosit aproximativ doua minute din viata citind aceste regrete ... apropo, daca te'am confundat te rog sa'mi dai mai multe detalii despre tine.

    RăspundețiȘtergere