Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 ianuarie 2011

Happiness

Ce este fericirea??
Fericirea este un episod trecator in marea drama a durerii, isi are originea in suferinta si oricat de mult am dori sa traim numai in fericire, este absolut imposibil, intrucat fara suferinta, fericirea niciodata nu’si va arata miraculosul spectru.
Fericirea nu se atinge, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
 Cele mai frumoase lucruri in lume nu se pot vedea sau atinge, ele se simt in adancul inimii.
Fericirea este gaura chieii prin care tragi cu ochiul la ceea ce numai visul poate atinge … la fericirea absoluta.
Cand o usa a fericirii se inchide, o alta se deschide … dar deseori ne uitam atat de mult la usa inchisa incat nu o mai vedem pe cea care s’a deschis pentru noi … astfel putem rata marea sansa pe care viata ne’o ofera.
Fericirea … un sentiment atat de pur de frumos si de inocent …  atat de gingas.
Am invatat ca toata lumea vrea sa traiasca pe varful unui munte, fara sa stie ca adevarata fericire este în felul în care urci pantele abrupte spre varf.
Am invatat ca fericirea nu va aparea daca de fiecare data cand soseste dai cu piciorul in ea.
Am invatat ca oricat de mult doare, fericirea nu poate trai fara suferinta.
 Am invatat ca nu avem dreptul de a consuma fericire fara a o produce.
Am invatat ca fericirea este un parfum pe care nu îl poti pulveriza pe oricine fara sa ajunga la tine.
Am invatat ca fericirea este acea stare a constiintei  generata de realizarea propriilor valori.
Am invatat ca fericirea este un etern  santier în lucru.
Si de asemenea am invatat ca fericirea este un fluture, care, atunci cand este urmarit, este întotdeauna la un pas de a fi prins, dar daca stai linistit, se poate aseza pe tine…

8 comentarii:

  1. yauuu tu! numa fericire stii :P ce sau cine te face fericita pe tine:> ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pur si simplu' ... viata e frumoasa asa cum este ea :D
    dupa cum spuneam si in postare nu poti sa traiesti numai inconjurata de fericire ...
    dar de momentele frumoase trebuie sa te bucuri din plin si mai ales sa stii sa le apreciezi :D
    ... cum se spune, celui nemultumit i se ia ceeae ce are >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :D adevar graiesti ;))
    so... be happy my friend :D

    RăspundețiȘtergere
  4. pur shi simplu ...extraordinar!:x

    RăspundețiȘtergere
  5. faine pozele imi plac ....bn hai si postarea merge ...:))glumesc geniule
    :))scriitoare nu vrei sa te faci diana mama:D
    da ar trebui sa iti schimbi si tu numele din diana in dianaescu :))sau mai bine ucseanaid
    :))

    RăspundețiȘtergere