Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 ianuarie 2011

Something changed ... but what??



Intr’adevar ceva s’a schimbat … dar ce??
Totul pare diferit si totusi , nimic schimbat.
Acelasi drum tacut spre scoala … cand umorul nu s’a trezit inca la viata … aceleasi rasete inocente in pauza … aceleasi ore oarecum plictisitoare … sau chiar plictisitoare cum ar fi ora de germana ;)) … drumul catre casa mereu acelasi … un drum in care analizam ziua de scoala…
Totul pare neschimbat insa am impresia ca ceva mi’a scapat … ceva important ... dar ce??
Orice ar fi, nu reusesc sa’mi dau seama despre ce e vorba .
Aceasta este o enigma careia pana in ziua de azi nu i’am gasit rezolvare …
Dar daca totul este la fel … de ce ma simt diferit???De ce starea mea de spirit s’a schimbat?
Imi  e dor de ceva, ii simt lipsa cuiva  imi fac griji pentru cineva anume … simt ca imi lipseste ceva sau cineva … imi e dor de acele clipe … imi e dor de clipele petrecute cu el … imi e dor de zambetul lui fara perechie … de privirea lui gingasa …  imi aduc aminte cu drag de momentele petrecute impreuna … acele momente pe care acum le privesc din trecut … acele momente pe care atunci nu am stiut sa le apreciez … acum as da orice ca ele sa se repete.Ce n’as da sa fie din nou in prezenta mea … as vrea sa vorbim din nou de toate lucrurile posibile si imposibile.
As vrea … dar nu e posibil …
Acum imi dau seama ce s’a schimbat … s’a schimbat totul … acum nu mai stiu cum e sa astept cu nerabdare sa ma intalnesc cu el si cu gasca noastra … acum nu mai stiu cum e cand ma privea in ochi si imi zambea …
Acum realizez ce s’a schimbat … s’au schimbat multe, chiar prea multe.
Mi’as dori sa revin si sa retraiesc  acele momente … sa’i vad din nou privirea aceea fermecatoare … mie dor de momentele in care ne zambeam reciproc … mie dor de tot ce odata ne’a legat  si mi’as dori sa ma pot intoarce in timp si sa pot sa’i spun ceea ce gandesc … ceea ce la momentul potrivit nu am avut curajul sa’i spun … ceea ce trebuia sa afle.
Totul ar fi diferit daca …
“Daca” … acesta a fost singurul lucru care m’a impiedicat sa’i spun adevarul … sa’i spun ceea ce simt, acum insa … e tarziu. 
Mult prea tarziu pentru a schimba ceva … mult prea tarziu pentru a schimba destinul … timpul a trecut in defavoarea mea …
Acum tot ce am sunt amintiri … atat.
Asta e tot ce ma mai leaga de acele zile ... amintiri pe care cu greu le voi uita …
As vrea sa'ti vad din nou zambetul ...
As vrea sa te privesc din nou in ochi ... 
As vrea sa ne petrecem timpul impreuna... dar acum e prea tarziu ...ceva s'a schimbat ...

4 comentarii:

  1. orele's plictisitoare?????
    hai maiiii!!!!
    dor vineri au fost pt ca nu am avut eu castile la mine..... :D
    ...si cine'i baietzashu' de car e scrii? :>
    intr'un mod ciudat ai uitat sa imi spui si mie :P ... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai fain!
    [shi doar noi stim de ce:))]

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina postarea ta :)

    Poate "El " a citit randurile astea si l-a pus putin pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere