Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 ianuarie 2011

:|

...Stau plictisita si pe fundal aud glasul profesorului care vorbeste de aproximativ 30 de minute in continu fara a intelege macar o vorba din cele spuse ...
Gandul imi zboara departe ... sunt prezenta in clasa doar fizic ... restul din mine pluteste in nestire catre infinit ...
Ma uit in continu la ceas si secundele trec mai greu decat minutele ... minutele par ore ... iar ora se aseamana cu un drum fara sfarsit ...
Incep sa'mi pierd rabdarea si sa ma foiesc ... parca timpul s'a oprit in loc tocmai in aceasta ora ... simt ca ma aflu aici de mult prea mult timp ...
Ma simt prizoniera in timp ... de ce a trebuit sa se opreasca timpul tacmai acum ... tocmai aici???
Inca 20 de minute de infern ... 20de minute lungi ... un calvar ...Tocmai mi'am dat seama ca incep sa aiuresc ... sa exagerez si decid ca ar fi mai bine sa ma calmez ...
Vocea apasatoare a profesorului ma face sa'mi pierd sirul gandurilor ... se pare ca a realizat ca ma aflu in paralel cu cea ce spune ... urmeaza discursul lung si plictisitor pe care nici macar nu l'am ascultat ... ma uitam uluita catre profesor uimita de cat de mult poate sa vorbeasca ... oare el nu s'a plictisit??? ... oare chiar nu vede ca discursul lui "imi intra pe o ureche si imi iasa pe cealalta"...???
Continui sa'mi delectrez privirea cu imaginea profesorului ... o imagine nu foarte interesanta pot spune ...
In sfarsit ... si'a terminat discursul pe care eu l'am catalogat "fara sfarsit" ... ma bucur ca nu i'a venit stralucita idee de a ma scoate la tabla ...
...Nu pot sa cred ceea ce aud ...
Sunt uimita de acel sunet ... un sunet atat de asteptat ... atat de dorit ...
Asa este ... aud sunetul clopotelului ce imi reda zambetul ... acel zambet pierdut o data cu inceperea orei ...
A luat sfarsit calvarul ... acum ma pot bucura din plin de tema la mate:)) pe care nu am avut "timp" sa o fac acasa ... :-"
Asa ca ... pentru moment v'am parasit ... se apre ca inca nu mi'am revenit dupa aceasta ora ... sau poate ca de vina e si vremea ... in fine ... acum nu caut vinovati ...
Ne mai "auzim" ;))

8 comentarii:

  1. asa e si la mine la ore ... in special la matematica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. o poveste obisnuita...ni se intampla tuturor:))
    Pentru ca vorbesti despre lucruri banale de aceea e atat de extraordinar:X:X!

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) tare faza.... cred ca germana aveam atucni :)) ... ma intreb dc tot liceul il uraste pe profu' de germana numai pt k arata imposibil :))..(si preda, si vorbeste si da note imposibile) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. deci ma bucur sa constat ca nu sunt singura de parere ca ora de germana e ceaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mai plictisitoare ora >:P
    place postarea:D

    RăspundețiȘtergere
  5. :D
    mda ... sper ca la anu' sa nu mai am parte de profu' asta :))

    RăspundețiȘtergere