Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 februarie 2011

Thinking about you


Gandul meu se afla din nou catre  tine.Zi de zi, ora de ora, miunut cu minut si secunda de secunda imi ocupi gandurile ...
 De ce??Pentru ce??
 De ce a trebuit ca inima mea sa te zareasca tocmai pe tine din milioanele de persoane din jur??

De ce a trebuit sa fi tu alesul inimii mele??
 Pentru ce??Tu nu ai nevoie de mine ... eu te astept dar in zadar,deoarece entuziasmul meu se ofileste precum un trandafir iar petalele sale cazute pe pamant sunt purtate in zare de vant.
Ce reprezintn eu pentru tine??
 Ce simti cand ma vezi din ce in ce mai aproape de tine??
 Ce inseamna pentru tine zambetele si privirile pe care ti le ofer??
 Probabil nimic ... probabil astept in zadar sa ma privesti si sa'mi zambesti ... probabil ma imbat singura cu sperante ...refuz sa sufar... zi de zi imi injectez fericire gandindu'ma la tine ... la zambetul tau fara de pereche, la privirea ta hippnotizanta ... la felul tau unic si incomparabil de a fi ... pari atat de perfect ... dar eu??
Eu in continuare sper ca va veni ziua in care destinele noastre se vor unii si impreuna vor intalni iubirea, inca sper ca rabdarea mea sa nu se sfarseasca ... inca sper ... speranta nu mi'o poate lua nimeni.  
  Esti al meu in vis ...de acolo nu te poate scoate nimeni ...traiesc in vis pentru ca acolo esti tu ... visez zi de zi cu ochii deschisi pentru a fi aproape de tine ... ma scufund in vise ...vise in care tu esti permanent prezent.
 Prezenta ta in inima mea este vitala ... tu ii dai putere inimii mele sa bata in continuare...prezenta ta in visele mele este inevitabila.
 De ce??
 De ce a trebuit sa se intample asa??
 De ce tu??
Inima natanga, de ce l'ai ales pe el?
Nu intelegi ca el nu te vrea??
Ca el nu are nevoie de tine??
Ca el nu suspina dupa tine in zilele cand nu te vede??
El nu simte pentru tine nimic, sau poate doar dragostea pe care i'o poarta unui prieten, nimic mai mult ...
Dragostea ta pentru el este atat de mare incat si daca ai fi impartita in milioane de bucatele tot ai putea sa'l iubesti atat de mult ... cu atat de multa intensitate.
De ce de cele mai multe ori inima ti'o ia cel ce nu are nevoie de ea??
Pentru ce??
Ce sa face el cu ea??
Am mare nevoie de tine, mereu ma gandesc la tine, incerc din rasputeri sa te uit dar de fiecare data cand iti aud numele pierd in incercare.
Gata.  
Este frumos sa visezi, dar mai frumos este atunci cand visele devin realitate.Ce n'as da ca si visele mele sa devina realitate si sa te am langa mine mereu.Astept in continuare cu speranta ca intr'o zi visele mele se vor realiza, ca se vor transforma in realitatate si ca nu va mai fi nevoie sa visez pentru a fi in preajma ta, ca ma voi trezi in fiecare zi bucuroasa cand voi realiza ca , desi m'am trezit tu inca faci parte din viata mea.
Asteptare ... asta e tot ce mi'a mai ramas ... sa astept si sa
sper ca intr'o zi rolurile se vor schimba, sper ca intr'o zi sa te gandesti si tu la mine asa cum ma gandesc si eu ...

2 comentarii:

  1. Foarte coplesitor... dar une ori trebe sa ne oprim din vise si sa mergem mai departe, E adevarat ca uneori iubirea poate fi atat de profunda caci in momentu in care ne despartem de persoana iubita reintalnirea cu ea ni se pare ca o eternitate, insa nu trebe sa ne lasam coplesiti de aceste sentimente ca-ci daca dragostea aceasta este rupta poate fi mai dureroasa decat orice rana fizica

    RăspundețiȘtergere
  2. ...da chiar asa ... doar ca uneori realitatea este atat ade dura incat e mai bine sa ramai blocat intr'o lume plina de vise ...

    RăspundețiȘtergere