Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 februarie 2011

You


Cand te vad, zambetul meu devine exagerat de larg iar sclipirea ochilor mei se mareste, inima imi bate cu putere si’mi pierd rasuflarea … in prezenta ta uit de griji si de necazuri, cand esti langa mine universul meu se transforma intr’o lume de magie,insa absenta ta face ca acea magie sa dispare ca prin minune,sa devin trista si lipsita de viata.
A fost frumos, dar dintr’o data totul s’a aschimbat …
Daca inima ta  a gasit pe altcineva te rog spune’mi si mie … spune’i inimi mele sa nu te mai caute cu disperare … spune’i ca tu nu mai ai nevoie de ea … spune’i sa stie sa nu mai sufere dupa tine … te rog, nu o lasa asa … nu o rani.
De ce o faci sa sufere??Ce ti’a facut ea??Cu ce a gresit??Poate a gresit ca te’a iubit, nu e vina ei ca te’a zarit, tu ai intampinat’o pe cararea fericirii, tu ai imbatat’o cu vorbe dulci, tu i’ai promis ca nu o vei rani si totusi ai facut’o … De ce??
Spune’mi de ce …
Spune’mi sa stiu ce sa’i spun si ei … da’mi un motiv suficient de bun ca sa o pot scoate din intunericul in care ai dus’o, nu o lasa asa … incertitudinea o stoarce de puteri, ii rapeste entuziasmul, ii distruge speranta … te rog fie’ti mila de ea, nu o lasa acum, nu acum, ea nu stie sa bata fara tine … cum sa zambeasca fara tine??cum sa mearga mai departe cand stie ca tu ai ramas in urma??cum sa’si urmeze cursul ca si cum nimic nu s’ar fi intamplat  … cand realitatea este cu totul alta??
De ce nu ai anuntat’o ca vrei sa o parasesti, dintr’o data a realizat ca tu numai esti, s’a trezit si si’a dat seama ca totul a disparut.
Tot ce ai lasat in urma ta sunt amintiri, vise, iluzii … Dar nu e nimic pentru ca inima mea se minte in continuare ca e bine, ca nu s’a intamplat, ca in curand te vei intoarce si te asteapta … sta mereu pe cararea pe care te’a intalnit in speranta ca te vei intoarce, ca nu ai uitat’o, ca’ti vei face din nou aparitia si ca vei fi langa ea.Ai ranit’o si totusi ea te’a iertat si’a impus sa nu o faca … dar nu a putut rezista tentatiei … amintirea ta eramult prea recenta … inca te mai asteapta,inca spera sa’ti aduci aminte de ea si sa o cauti, speranta moare ultima …si nu uita, daca treci pe cararea fericirii, te rog treci si pe la ea, pe acea banca plina de amintiri alaturi de primii trandafiri pe care i'ai oferit.

8 comentarii: