Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 iunie 2011

:D

Am gasit un text interesant scris de mine cu ceva timp in urma.Am avut impresia ca l'a postat pe blog, insa cand l'am cautat nu l'am gasit :-??
Poate nu l'am gasit eu, sau poate chiar nu l'am postat.
Asa ca m'am hotarat sa'l postez acum insa cu unele modificari :D, deci lectura placuta.


Tot ce a mai ramas este o bruma de speranta, iluzia unei iubiri ,mi’am dat seama ca aparentele inseala … pleoapele mele incarcate de vise au hotarat intr’un final sa se inchida …visul pune stapanire pe mine fara sa’i pot rezista.

Totul s’a schimbat … acum singura putere care mi’a mai ramas este aceea de a visa.

Voi fi mereu aici pentru tine … te voi astepta cu bratele deschise … iti voi oferi umarul meu sa plangi pe el ori de cate ori ai nevoie, sa nu eziti sa ma contactezi, indiferent de ora … voi fi mereu aici , pregatita sa te consolez, sa’ti arat ca lumea e frumoasa, sa te reinvat sa zambesti, sa’ti rapesc necazurile ce’ti umbresc fericirea, sa te scap de povara ce te invaluie, sa te eliberez de stress si de tot raul ce te inconjoara.

Voi fi mereu aici dispusa sa te ascult, sa’ti daruiesc speranta aceea pe care cu toti o pierdem uneori … voi asatepta sa’ti fac cunostiinta cu fericirea si sa te duc intr’o lume fara griji, in care sa intalnesti iubirea, acea iubire atat de magica, atat de minunata.

Cand ai nevoie de mine cheama’ma … nu ezita, caci eu mereu voi avea timp pentru tine … mereu voi fi langa tine ca sa stiu daca tie bine, mereu … sa nu uiti asta niciodata.

Sa nu uiti ca ma vei gasi mereu aici, mereu dispusa sa’ti sar in ajutor.

Asa ca … oracand ai nevoie cauta’ma, cheama’ma … fi sigur ca ma vei gasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu