Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 decembrie 2010

...





Stau si ma gandesc....
...astept momentul ... momentul in care imi gasesc inspiratia ... inspiratia pentru a descrie aceasta zii ....
Stand asa ... mi'am amintit de o replica frecvent rostita astazi de colega si in acelasi timp cea mai buna prietena a mea ...
"I'm happy today"
Si chiar asa a fost ... si inca este ...
O zii plina de rasete inocente si zambete ...
...o zi speciala ... petrecuta alaturi de EA! ...
EA care imi umple zilele de fericire, care ... cu  numai o privire imi aduce zambetul pe buze ... o buna prietena ... poate chiar cea mai buna!
O persoana deosebita din toate punctele de vedere ... acea persoana care mi'a fost alaturi la bine si la greu ... mi'a dat zambetul si mi'a sters lacrima ...
Acea persoana care indiferent de starea ei de spirit emana fericire ... o persoana "enervant" de optimista ... care ma molipseste :X
As putea reduce aceasta zi la o simpla fraza... si astfel imi e si mie mult mai usor sa o descriu:
"Acea zii speciala ... fericita si fara probleme ... O zi petrecuta in cel mai frumos mod si in cea mai buna companie."

3 comentarii: