Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

Hello there ...
Ce mai faceti?:D
Eu bine ... sanatoasa si cu planuri de vacanta ...
Intr'adevar... a venit mult astepta'ta vacanta #:-S.
Abea astept sa vina Craciunul[sa vad ce'mi aduce mosu';))] si revelionu' :X ... asta va fi cea mai tare vacanta :X:X a si inceput ... si inca in tromba :X
Am avut parte de o experienta foarte placuta :D
Pentru a doua oara ... am onoara sa particip la prezentarea modei ... acum cu lansarea pe piata a designerului nostru Cristina :X.
A fost putin cam neorganizata [nu e vina noastra ... eu cu o seara inainte am aflat de asta :))] ... dar superb :X.
O alta experienta in viata din care poti invata lucruri ... si poti lega prietenii :D
Ei bine ... acum astept revelionul :X:X sper sa fie distractie :D [sa nu uit papucii de casa =))]
... se pare ca astazi nu am avut suficienta inspiratie incat sa relatez aceste evenimente intr'un mod mai dragut , mai artistic sau mai dezvoltat ... e una din acele zile in care nu m'a inundat inspiratia [... cu toate ca s'a cam topit zapada :( si era multa apa :D]... dar mai bine asa decat deloc :D ne multumim cu ce avem:))
Acum va voi parasi pentru ca am aflat a trebuie sa mananc :)) azi am mancat numai biscuiti [TUC ... acum sa fac si reclama :)) a da si sa specific ...majoritatea erau a lu' Alinutza :))] si sticsuri :)) ... a da si saloane :)))
Deci in concluzie organismul meu a tras un semn de alarma si a spus ... STOP! ... mie foame :))).
Eu va parasesc acum pentru ca trebuie sa satisfac nevoile organismului :))) Bye Bye :X



Un comentariu: