Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 decembrie 2010

That's me


Asa sunt eu si nu ma pot schimba ... nici pentru tine nici pentru nimeni ...
E felul meu de a fi ... sunt timida?? asta e ... nu cred k sunt singura ... curajoasa ... hmm poate doar uneori ... nu pot sa iert usor ... da asa e ... sunt o fire schimbatoare ...
Ca orice om am si parti bune si parti rele ... partea proasta e ca ... eu ma descurajez repede ...
Dar asta sunt eu ... ce pot face??
NIMIC
Ar fi ceva ce as putea schimba ... as putea crede mai mult in mine ... daca nu eu atunci cine???(da probabil ca Fat Frumos pe calul alb)
Dar increderea nu o pot castiga asa usor ... am nevoie de sprijinul celor apropiati ... si de el (acel el descris in poezia de mai jos)
Dar cine este el??
..ei bine el este ... la fel ca mine un om oarecare ... cu visele, sentimentele si dorintele lui ...
Insa el ma face pe mine sa ma simt importanta ... imi da forta sa continui ... ma ajuta la bine si la greu ... imi da aripi sa zbor peste fiecare prapastie care apare in jurul meu ... el ma apara de rau si ma protejeaza mereu ... este aproape de mine la bine si la greu ...

2 comentarii:

  1. da nu zice nime ca tre sa te schimbi, cum ar fi lumea daca toti ar fi le fel, fara nici o diferenta?!...deci ii bine asa cum esti, nu ii nevoie sa te schimbi:D...si cu increderea...ce tot zici acolo...io am incredere in tine :D >:D<

    RăspundețiȘtergere