Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 decembrie 2010

EL

L’am cunoscut intamplator
Cand inima’mi era pustie
Plina de lacrimi si de dor
Resentimente si dezamagire

Era o fire atragatoare
Nu puteam sa nu’l zaresc
Avea o privire cuceritoare
M’a facut sa’l indragesc

Mi’a umplut inima de fericire
De clipe frumoase si de iubire
M’a facut sa uit de tot
In inima mea si’a gasit un loc

Il iubesc acum si’l voi iubi mereu
Tot timpul el e’n sufletul meu
Fara el sunt doar un suflet ratacit,
Un suflet trist, dezamagit, nefericit.

6 comentarii:

  1. la talentu pe care il ai ar fi fain sa faci si una cu "EA", aia o fi poezia mea preferata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sa ma anunti si pe mine daca faci o poezie intitulata {EA}

    RăspundețiȘtergere
  3. Se stie ca daca face una EA Va fi pentru mine 8-> Si incepe eaa imi aduce linistea cand se opreste muzica :))

    RăspundețiȘtergere
  4. probabil ca, daca voi avea placerea sa stiu cu cine stau de vorba, as putea lua in considerare ideea ta :D ... deci te prezinti??;;)

    RăspundețiȘtergere