Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 decembrie 2010

....Ganduri.....

...ar fi multe de spus ...
...multe cuvinte trebuiesc rostite ... insa ma rezum la a'mi exprima sentimentele cele mai puternice ... cele care ma apasa  ...
Ma rezum la a scrie pentru a nu fi nevoita sa vorbesc ... sa rostesc acele cuvinte dureroase, incarcate de sentimente ...
Acele cuvinte care, intr'un fel sau altul trebuie scoase la iveala ...
Nimeni nu-si va aduce aminte de tine pentru gândurile tale secrete. Cere-i Domnului taria si întelepciunea pentru a le exprima... pentru a spune cu incredere si curaj cea ce simti ... pentru a'ti face cunoscute sentimentele, gandurile ... dorintele.
Ma aflu intr'un moment mai putin fericit al vietii ...
Un moment in care nu sunt sigura de cea ce simt ... de cea ce vreau de la viata ... un moment de slabiciune ...
Unul din acele momente in care nu ai forta suficienta de a'ti exprima gandurile ... poate de acea aceste cuvinte nu sunt bine intelese ... sunt niste cuvinte incarcate de emotii pe care probabil doar eu le inteleg (sau poate ca nici macar eu nu le inteleg)
Imi este putin greu sa imi exprim starea ... cel mai probabil nici eu nu stiu ce se intampla cu mine ...
Acceasta stare este o enigma ... o enigma pe care de mai multe zile incerc sa o dezleg ... insa este zadarnic ... imi trec prin minte nenumarate ganduri ... multe amintiri ... o sumedenie de sentimente ...
Insa acum nu am puterea de a le relata ...
...ceva nu ma lasa ...
...Voi astepta sa'mi gasesc cuvintele ... acele cuvinte pe care le'am pierdut in mare ... in marea tacerii ...

2 comentarii: