Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Today

Astazi nu sa intampla nimic ... nu este decat o  zi obisnuita de sambata... o zi care incepe mai mereu la fel ....
Avand in vedere ca vinerea este prima zi din timpul saptamanii in care stau pana la ore tarzii, sambata programul meu incepe mai tarziu ....
Pe la ora 12 poate chiar 13 ma trezeste mama sa iau "micul dejun" pe care as putea sa'l numesc deja pranz ...
Deschid apoi calculatorul pentru a ma deconecta de lumea reala si a ma conecta cu lumea mea.
O lume fericita... in care nu exista probleme si nici necazuri ... o lume in care pot naviga linistita indiferent de vreme sau ora ... indiferent daca sunt acompaniata sau nu ... o lume total diferita si mult mai noua ....
Aceasta este lumea in care din ce in ce mai multi adolescent isi gasesc refugiul ... dar oare de ce??
Pentru ca in aceasta lume nu exista granite ... aceasta lume iti permite sa vorbeste cu oricine despre orice ...
Aici totul e roz (sau cel putin wallpaperul meu de pe hi5) ...
Insa eu stateam si ma gandeam ... oare putem evada din aceasta lume virtuala??
Cat am rezista fara sa ne verificam conturile de pe facebook,hi5,tagged,netlog (si multe altele)??
RASPUNSUL MEU???:
Nu prea mult ...
Intram in aceasta lume din curiozitate ... curizitate care mai apoi se transforma in distracite ... distractie care se transforma in obisnuita ....
Din obisnuita ajungem sa nu ne mai bucuram de viata ... ajungem sa pretuim din ce in ce mai putin cea ce ne inconjoara ...
Sa nu mai observam trecerea timpului ... sa nu'l pretuim asa cum ar trebui ... sa'l lasam sa treaca fara a ne bucura de el .. de fiecare zi a anului ... de fiecare minut, de fiecare secunda ...
Tu cat ai rezista deconectat de aceasta lume??
Afla daca intri in aceasta lume din curiozitate ... distractie ... sau obisnuinta.

4 comentarii:

  1. ..:P... de curiozitate sper... :P... pff!!! te pune pe ganduri treaba asta :P ... merci ca ne mai arunci cate un pahar de apa in fatza sa ne mai trezim si noi la realitate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. aha
    sper k cea ce ai sps e de bine ;)))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. fain, mie imi trebuie daoua pahare cu apa, unu ca mi sete si unu sa ma trezesti si pe mine:D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))
    ca sa vezi ca sunt darnica iti ofer chiar 3 pahare
    Ps:Babby ... "1 la leu si 3 degeaba":)))

    RăspundețiȘtergere