Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 decembrie 2010

...Iubirea din perspectiva unui copil inocent....

Iubirea privita din perspectiva unui copilas inocent...
Acel copilas care alaturi de tine  traieste o viata de poveste.
Un copilas care dorea doar un strop de afectiune si iubire dar care langa tine primeste un ocean.
Acel copilas ce in fiecare relatie  cauta dragostea adevarata dar care langa tine o primeste inzecit.
Ce afiseaza un zambet inocet de fiecare data cand buzele tale rostesc frumosul TE IUBESC.
Te iubesc! Suna asa de frumos. 
Si totusi nu exprima suficient.
Ai aparut in viata mea  atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine...m`ai invatat sa iubesc ,sa sper si sa visez.
Sunt fericita ca te am dar sunt constienta ca fericirea nu inseamna sa ai ceea ce doresti, ci sa doresti ceea ce ai.
Iubirea ta e tot ce imi doream, iar in final e tot ce-am avut si inca o mai am.


                                                             By Deiutza :X!

3 comentarii: